Kies de formule die best bij jou past
Tot -20% op je Bestelwagenverzekering
En op andere mobiliteitsverzekeringen, in functie van de door jou gekozen dekkigen.
Wij zijn er voor je
Wat te doen bij een ongeval, panne, glasbreuk …?
Met de Autoverzekering van AXA kan je op ons rekenen.
Bijstand in België en in het buitenland
Bovenop Eerste hulp bij een ongeval, inbegrepen in je BA-Auto en die je beschermt bij kleine of grote problemen in België, biedt de betalende optie Omni-Assistance je bescherming bij een panne in België én in het buitenland. Voor je bestelwagen maar ook voor je gezin en zelfs voor je woning
Je makelaar staat altijd aan je zijde
- Met vrijblijvend en persoonlijk advies
- Opmaken van een offerte
- Hulp met kennis van zaken
- Ook bij jou in de buurt
Nog vragen?
Dit betekent dat je jouw bestelwagen enkel en alleen gebruikt voor woon-werkverkeer (waarbij je dus naar je vaste werkplaats rijdt) en natuurlijk ook voor gewone privéverplaatsingen. Gebruik je diezelfde bestelwagen ook voor je werk (je bent bijvoorbeeld bloemist en levert aan huis met je bestelwagen), dan gaat het om professioneel gebruik en neem je best contact op met je makelaar.
- Eerste hulp: inbegrepen in je BA-Autoverzekering
Komt tussen als je bestelwagen, na een ongeval/een diefstal of een poging tot diefstal/brand, niet meer kan rijden. Meer weten - Omni-Assistance: betalende optie
Voor drievoudige bijstand (voor je voertuig, personen en woning) bij panne, een ongeval, diefstal of een poging tot diefstal, foute brandstofkeuze, … Ga je regelmatig naar het buitenland, dan kan je deze nog verder uitbreiden met extra opties. Meer weten
Denk je eraan om een nieuwe verzekering bestelwagen voor privégebruik af te sluiten bij AXA? Geen probleem! We regelen alle formaliteiten voor het opzeggen van je huidige polis voor jou.
Aarzel in het algemeen niet om je makelaar om hulp te vragen. Hij of zij kan je:
- adviseren en helpen bij het kiezen van de verzekering die het beste bij je past
- helpen je huidige contract te beëindigen of een nieuw contract af te sluiten.
Contacteer je makelaar. Hij zal het nodige doen om je contract aan te passen.
Vermits je verzekeringspremie onder andere gebaseerd is op specifieke kenmerken van je voertuig, zal dus ook je premie wellicht wijzigen. Ga je niet akkoord met deze premiewijziging of voorwaarden van je verzekeraar, dan heb je het recht om van verzekeringsmaatschappij te veranderen. Je kan je autocontract dan opzeggen binnen de maand nadat wij je de nieuwe premies en voorwaarden meedeelden.
Interessant voor jou
Een verwittigd klant is er twee waard
Lees dus zeker wat je moet weten voor je bij ons een Autoverzekering afsluit.
Elke dekking heeft zijn beperkingen, vergoedingsplafonds, vrijstellingen en uitsluitingen.
De belangrijkste voorbeelden voor dit verzekeringsproduct:
- voor de waarborg Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA):
- de lichamelijke letsels van de aansprakelijke bestuurder. Die worden gedekt door de Veiligheid van de bestuurder (optie).
- de eigen schade aan het verzekerde voertuig. Dit valt onder de Omniumverzekering (optie).
- …
- voor de waarborg materiële schade: de schade door een gebrek aan onderhoud van het voertuig, …
- voor de waarborg Rechtsbijstand: de boetes als gevolg van een overtreding, …
- in de meeste waarborgen: schade voortvloeiend uit een opzettelijke daad gepleegd door verzekerde, een zware fout van de verzekerde (zoals dronkenschap of weddenschap), …
Alle details kan je terugvinden in de Algemene Voorwaarden en productfiche.
Lees deze zeker na vóór de ondertekening van je contract.
Comfort Auto werd ontwikkeld door AXA Belgium, Belgische verzekeringsmaatschappij. Dit product is onderworpen aan het Belgisch recht en heeft een duurtijd van 1 jaar met een mogelijkheid tot stilzwijgende verlenging. Hierbij ook de segmentatiecriteria.
Niet helemaal tevreden?
Samen op zoek naar een oplossing
NEEM CONTACT OPHeb je een klacht, vul dan het contactformulier van onze afdeling Customer Protection in. Je krijgt dan onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer van je klacht. En de naam van onze collega die, in alle neutraliteit, voor jouw dossier zorgt.
Vul het klachtenformulier inOf stuur een brief naar Customer Protection - t.a.v. Wouter Panneel (met de vermelding ‘persoonlijk en vertrouwelijk’) - Troonplein 1 – 1000 Brussel.
Ga je niet akkoord met de door ons voorgestelde oplossing?
Dan kan je terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel.