Ontdek ons netwerk
We werken samen met een ruim netwerk van garages en herstellers in België. Als jij je voertuig daar laat herstellen, geniet je extra voordelen.
Voor wie
Je hebt bij AXA:
-
een Omnium
-
een BA-Auto en je bent in je recht bij het ongeval
NB: In geval van een ongedekte schade, en je besluit om je voertuig te laten herstellen in een garage opgenomen in het netwerk van AXA geconventioneerde garages, dan kan je ook genieten van een vervangwagen.
Je voordelen
Vervangwagen
Je geniet van een vervangwagen tijdens de volledige duur van de herstelling.
Derdebetalersysteem
Wij betalen jouw factuur rechtstreeks aan de garage, na aftrek van de terugvorderbare btw en de eventuele franchise als je bij ons:
- een Omnium hebt
- een BA hebt en een ongeval in recht had
Vrijstelling
Je krijgt een korting van € 150 op het bedrag van je vaste vrijstelling (dit bedrag kan al inbegrepen zijn in het bedrag van je vaste vrijstelling). Bij totaalverlies, herstelling bij een niet-geconventioneerde garage of bij niet-herstelling, zal deze korting niet van toepassing zijn (wat ook betekent dat het bedrag van je vaste vrijstelling, als het deze korting bevatte, met € 150 zal verhoogd worden).
Levenslange garantie op de uitgevoerde herstellingen
Je krijgt garantie op de uitgevoerde herstellingswerken voor zolang je eigenaar blijft van het voertuig.
Versnelde expertise, basischeck-up én poetsbeurt
Onze beloning voor jouw vertrouwen.
Dringende bijstand
Heb je dringende hulp nodig voor je voertuig, je woning of je reis? We staan aan jouw zijde.
Ontdek je bijstandJe makelaar staat altijd aan je zijde
- Met vrijblijvend en persoonlijk advies
- Opmaken van een offerte
- Hulp met kennis van zaken
- Ook bij jou in de buurt
Niet helemaal tevreden?
Samen op zoek naar een oplossing
NEEM CONTACT OPHeb je een klacht, vul dan het contactformulier van onze afdeling Customer Protection in. Je krijgt dan onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer van je klacht. En de naam van onze collega die, in alle neutraliteit, voor jouw dossier zorgt.
Vul het klachtenformulier inOf stuur een brief naar Customer Protection - t.a.v. Wouter Panneel (met de vermelding ‘persoonlijk en vertrouwelijk’) - Troonplein 1 – 1000 Brussel.
Ga je niet akkoord met de door ons voorgestelde oplossing?
Dan kan je terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel.