Ga naar de hoofdinhoud
Tot -10% op uw Autoverzekering
Tot -10% op uw Autoverzekering

 Autoverzekering

  • Prijs met dekkingen volgens uw behoeften
  • 1 vervangwagen, tot 30 dagen
  • Uw partner in mobiliteit, 24/7
  • U kan altijd rekenen op uw makelaar, ook als u online afsluit

Kies de formule die best bij u past

Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA)

BA +
Mini-Omnium

BA +
Omnium

Schade aan anderen Groen vinkje, dus inbegrepen in de verzekering. Groen vinkje, dus inbegrepen in de verzekering. Groen vinkje, dus inbegrepen in de verzekering.
Glasbreuk Grijs minteken, dus niet inbegrepen in de verzekering. Groen vinkje, dus inbegrepen in de verzekering. Groen vinkje, dus inbegrepen in de verzekering.
Brand Grijs minteken, dus niet inbegrepen in de verzekering. Groen vinkje, dus inbegrepen in de verzekering. Groen vinkje, dus inbegrepen in de verzekering.
Schade veroorzaakt door de natuur en botsing met dieren Grijs minteken, dus niet inbegrepen in de verzekering. Groen vinkje, dus inbegrepen in de verzekering. Groen vinkje, dus inbegrepen in de verzekering.
Diefstal of poging tot Grijs minteken, dus niet inbegrepen in de verzekering. Groen vinkje, dus inbegrepen in de verzekering. Groen vinkje, dus inbegrepen in de verzekering.
Schade aan uw eigen wagen na een ongeval, vandalisme en kwaadwilligheid Grijs minteken, dus niet inbegrepen in de verzekering. Grijs minteken, dus niet inbegrepen in de verzekering. Groen vinkje, dus inbegrepen in de verzekering.
U kan steeds extra opties en dekkingen toevoegen Meer details Meer details Meer details
Bereken uw prijs

Ontdek onze kortingen

Ontdek onze kortingen

""

Tot 10% korting op uw Autoverzekering

En op andere mobiliteitsverzekeringen, in functie van de door u gekozen dekkigen.

Wij zijn er voor u

Wat te doen bij een ongeval, panne, glasbreuk …?
Met de Autoverzekering van AXA kan u op ons rekenen.

Auto bijstandAuto bijstand

Bijstand in België of in het buitenland

Vervolledig uw dekking bijstand

Bovenop Eerste hulp bij een ongeval, inbegrepen in uw BA-Auto en die u beschermt bij kleine of grote problemen in België, biedt de betalende optie Omni-Assistance u bescherming bij een panne in België én in het buitenland. Voor uw auto maar ook voor uw gezin en zelfs voor uw woning.

Hoe uw Autoverzekering online afsluiten?

Hierbij vindt u de te nemen stappen. Gelezen en alles bij de hand?

  1. Bereken uw prijs

    Geef wat basisinfo over uzelf/uw auto en bereken in 5 minuten uw prijs.
    Tip: hou uw rijbewijs, aankoopfactuur en verzekeringsbewijs ('groene kaart') bij de hand.

  2. Op maat: kies zelf wat u wil verzekeren

    Voeg opties toe aan uw basisdekking en betaal enkel voor wat u nodig hebt.
  3. Bevestig en betaal 

    Kijk alles na, bevestig en betaal online. U ontvangt meteen uw contract via e-mail en uw groene kaart volgt via de post. U bent verzekerd vanaf de startdatum van het contract.
Uw makelaar staat altijd aan je zijde

Uw makelaar staat altijd aan uw zijde

  • Met vrijblijvend en persoonlijk advies
  • Opmaken van een offerte
  • Hulp met kennis van zaken
  • Ook bij u in de buurt
Contacteer me

Nog vragen?

Een Omnium kan interessant zijn voor een nieuw of recent voertuig (van 0 tot 24 maanden oud). Zo geniet je optimale bescherming en de meest ruime waarborgen met, na een ongeval, dekking van de materiële schade aan je eigen voertuig.

Je kan je voertuig verzekeren op basis van zijn cataloguswaarde of het bedrag vermeld op de aankoopfactuur.

Is je voertuig ouder dan 5 jaar, dan stellen wij, als aanvulling bij je BA, een Mini-Omnium voor.

In de tabel ‘Kies de formule die het beste bij jou past’ kan je zien welke dekking je wel of niet hebt als je een BA-verzekering met of zonder (Mini-)Omnium afsluit.

  • Eerste hulp: inbegrepen in je BA-Autoverzekering
    Komt tussen als je voertuig, na een ongeval/een diefstal of een poging tot diefstal/brand, niet meer kan rijden. Meer weten
  • Omni-Assistance: betalende optie
    Voor drievoudige bijstand (voor je voertuig, personen en woning) bij panne, een ongeval, diefstal of een poging tot diefstal, foute brandstofkeuze, … Ga je regelmatig naar het buitenland, dan kan je deze nog verder uitbreiden met extra opties. Meer weten

Uw Autoverzekering is geldig in alle landen die op uw verzekeringsbewijs (groene kaart) staan. Uw Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA) Auto dekt dan ook alle materiële en lichamelijke schade aan derden in deze landen. Hou er wel rekening mee dat de plaatselijke wetgeving van toepassing zal zijn om deze aansprakelijkheid en de vergoeding te bepalen. Gelukkig komen wij ook daarin tegemoet.

Ja, u bent zelfs wettelijk verplicht een verzekering Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA) af te sluiten. Een ongeval kan immers iedereen overkomen, zelfs de beste chauffeurs. Net daarom dekt de verzekering BA de materiële en lichamelijke schade die u aan anderen kan toebrengen. Dit is een minimumvereiste.

Interessant voor u

Een verwittigd klant is er twee waard

Lees dus zeker wat u moet weten voor u bij ons een Autoverzekering afsluit.

Elke dekking heeft zijn beperkingen, vergoedingsplafonds, vrijstellingen en uitsluitingen.
De belangrijkste voorbeelden voor dit verzekeringsproduct:

  • voor de waarborg Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA):
    • de lichamelijke letsels van de aansprakelijke bestuurder. Die worden gedekt door de Veiligheid van de bestuurder (optie).
    • de eigen schade aan het verzekerde voertuig. Dit valt onder de Omniumverzekering (optie).
  • voor de waarborg materiële schade: de schade door een gebrek aan onderhoud van het voertuig, …
  • voor de waarborg Rechtsbijstand: de boetes als gevolg van een overtreding, …
  • in de meeste waarborgen: schade voortvloeiend uit een opzettelijke daad gepleegd door verzekerde, een zware fout van de verzekerde (zoals dronkenschap of weddenschap), …

Alle details kan u terugvinden in de Algemene Voorwaarden en productfiche.

Lees deze zeker na vóór de ondertekening van uw contract.

Comfort Auto werd ontwikkeld door AXA Belgium, Belgische verzekeringsmaatschappij. Dit product is onderworpen aan het Belgisch recht en heeft een duurtijd van 1 jaar met een mogelijkheid tot stilzwijgende verlenging. Hierbij ook de segmentatiecriteria.

Niet helemaal tevreden?

Samen op zoek naar een oplossing

NEEM CONTACT OP

Hebt u een klacht, vul dan het contactformulier van onze afdeling Customer Protection in. U krijgt dan onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer van uw klacht. En de naam van onze collega die, in alle neutraliteit, voor uw dossier zorgt.

Vul het klachtenformulier in 

Of stuur een brief naar Customer Protection - t.a.v. Wouter Panneel (met de vermelding ‘persoonlijk en vertrouwelijk’) - Troonplein 1 – 1000 Brussel.


Gaat u niet akkoord met de door ons voorgestelde oplossing?
Dan kan u terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel.