Ga naar de hoofdinhoud

Press

De ‘X’ van AXA zit weerom in Bestemming X

Top

De ‘X’ van AXA zit weerom in Bestemming X

Brussel, 7 januari 2025 - Na het succes van het eerste seizoen werd het spectaculaire spelprogramma Bestemming X wereldwijd uitgerold en is het tweede seizoen gestart op VTM en VTM GO sinds 5 januari. Verzekeraar AXA reist opnieuw mee als trouwe en ondersteunende partner.

Succesrecept

Tien kandidaten die tot het uiterste moeten gaan om overeind te blijven in een spannende afvalkoers doorheen Europa. Wie zegt ‘grenzen verleggen’, zegt Know You Can! En dus stapte verzekeraar AXA voor de tweede keer vol overtuiging in een partnership met Bestemming X, VTM en productiehuis Geronimo.

Het basisconcept van Bestemming X blijft hetzelfde: 10 onbekende Vlamingen in een zwarte geblindeerde bus vertrekken op knotsgek avontuur doorheen Europa, zonder enig benul van waar ze zich bevinden. Via doordachte games kunnen ze tips verzamelen om hun locatie te achterhalen. Maar ze worden constant op de proef gesteld met hints én misleidingen.

Met de X van AXA

Koen Lukasczyk, Chief Communication AXA Belgium: “We zijn altijd op zoek naar creatieve en effectieve manieren om AXA en onze sterke baseline ‘Know You Can’ tot leven brengen. Partnerships rond straffe TV-formats zoals Bestemming X, Onder Vuur, The Greatest Dancer, De Expeditie: Groenland, en momenteel De Rugzak, bieden hiervoor een ideaal platform. We hebben de impact van deze partnerships onderzocht, en kwamen tot de vaststelling dat de bekendheid van onze ‘Know You Can’-positionering blijft toenemen, samen met een positieve impact op het imago van AXA. Met heel veel enthousiasme verbinden wij onze naam dan ook graag terug aan het tweede seizoen van Bestemming X.”

Geïntegreerde branding

AXA opteerde weerom voor de meest authentieke en natuurlijke integraties die zo dicht mogelijk aansluiten bij het DNA van het programma én het merk AXA, zonder opdringerig te zijn. De ‘Know You Can’ tagline wordt naadloos geïntegreerd in de verschillende opdrachten, en ondersteunt zo letterlijk en figuurlijk de kandidaten in hun spannende avonturen. De billboards voor en na elke uitzending zeggen ‘Steun is goud waard’, en onderlijnen het belang van samenwerking in de zoektocht naar Bestemming X. Op haar eigen social mediakanalen lanceert AXA twee video’s met exclusieve 'behind the scene' highlights van avontuur en ondersteuning.

Info

Graag een interviewtje met Koen Lukasczyk van AXA? Mail ons op press@axa.be.

DEEL DIT ARTIKEL