Ga naar de hoofdinhoud

Cosy@home: een pechverhelpingsdienst aangeboden op Woonverzekeringen!

Wist je dat? Naast het beschermen van je woning tegen verschillende risico's (storm, brand, waterschade, enz.), kan je Woonverzekering ook tal van diensten bieden. Dit geldt met name voor cosy@home, een pechverhelpingsdienst (voor de water-, elektrische- en verwarmingsinstallaties) inbegrepen in onze Flex en Premium formule (exclusief beschikbaar bij je makelaar).

Goed nieuws, tot 30/06/2025 is deze dienst gratis inbegrepen in onze formule: Start (beschikbaar online en bij je makelaar). Profiteer ervan!

Concreet

Kleine ketelstoring, problemen met je elektrische of verwarmingsinstallatie... je woning heeft een paar onaangename verrassingen voor jou?

  1. Neem contact met ons op via 02 550 05 55
  2. We sturen zo snel mogelijk een reparateur naar je toe (max. 24 uur)
  3. Deze zal ingrijpen om een urgente situatie te stabiliseren, maar zal geen definitieve herstellingen, noch onderhoudswerken uitvoeren.

Deze dienst is 2 keer per jaar beschikbaar (maximum 200 € per interventie).

Goed om te weten

Wij zullen niet ingrijpen in geval van:

  • slijtage
  • duidelijk gebrek aan onderhoud of opzettelijke fout
  • installatie die niet voldoet aan de voorschriften.

Aanbieding onder voorwaarden - geldig voor alle online of bij je makelaar afgesloten contracten van 18/11/2024 tot en met 30/06/2025. Aanbieding geldt voor huurders, medehuurders en eigenaars van huizen of appartementen bestemd voor bewoning. De pechverhelpingsdienst Cosy@home is gratis voor elk nieuw Comfort Thuis Start contract (met uitzondering van gebouw en die bouwvallig zijn of bestemd voor afbraak).

Dit voordeel is geldig gedurende de hele looptijd van het contract maar eindigt bij een wijziging van het adres van het te verzekeren gebouw of bij een wijziging van de formule van het contract.