AXA Assistance 24/24 | AXA Verzekeringen
Ga naar de hoofdinhoud

Noodsituaties?

AXA Assistance 24/24 voor eerste hulp & bijstand na een schadegeval

Heeft u een ongeval gehad?

Glasbreuk? Geen aangifte nodig!
Neem onmiddellijk contact op met CarGlass of Autoglass Clinic, zij zorgen voor alles.

Heeft u of één van uw werknemers een ongeval gehad?

Eén tool voor alle stappen

Blijf mobiel en maak gebruik van onze tool die u begeleidt van A tot Z. Voor uw aangifte maar ook voor de herstelling van uw voertuig én de opvolging van uw dossier.

De tool is beschikbaar voor alle voertuigen, zowel privé als professioneel, verzekerd bij AXA.

Voor een ongeval met uw motor of vrachtwagen kunnen we u geen antwoord online geven. Uw dossier wordt dan prioritair behandeld door onze beheerders.

  1. De aangifte doen

    Upload het aangifteformulier en vul de ontbrekende gegevens in. Het dossier wordt onmiddellijk geopend en in de meeste gevallen krijgt u online antwoord of de schade vergoed wordt.

  2. Laat de schade herstellen

    Kies een garage, een eventueel vervangingsvoertuig of de service pick-up & delivery.

  3. Het dossier opvolgen

    U ontvangt een e-mail met een link naar het online dossier.

Uw makelaar staat u bij en is altijd, ook bij de online aangifte, op de hoogte van uw schadedossier.
Heeft u twijfels of vragen? U kan steeds bij haar/hem terecht voor hulp bij uw aangifte.

1. Online aangifte

2. Laat de schade herstellen

Maak gebruik van onze bijkomende diensten voor de herstelling van uw auto of bestelwagen en ontvang een vervangingsvoertuig:

3. Uw dossier opvolgen

Na uw aangifte krijgt u van ons, via e-mail, een link waarmee u toegang krijgt tot uw dossier zodat u online de stand van zaken kan opvolgen.

Een panne?

Een panne? En heeft u de dekking wegenhulp (of Omni Assistance)?

Voor alle auto’s, bestelwagens, moto’s, zowel privé als professioneel, uitgezonderd vrachtwagens* en speciale voertuigen.

* Voor vrachtwagens > 3,5 t (in het kader van de verzekering voor vrachtwagens: GTI), kan u voor dringende bijstand telefoneren naar: +32 2 552 5330.

Vraag een takelwagen!

Maak dan gebruik van deze online tool om een takelwagen te bestellen zodat het voertuig zo snel mogelijk weer de baan op kan.

  1. Automatisch nummerplaatherkenning

    Geen rompslomp. Vul het nummerplaat in, bevestig wat er aan de hand is en, dankzij geolokalisatie, weet de takeldienst exact waar het voertuig in panne staat.

  2. Er komt een takelwagen

    U bepaalt waar en wanneer. Onmiddellijk of op een later tijdstip.

  3. Volg alles online

    U hoeft niet telkens op uw klok te kijken. Wij bezorgen u een link zodat u online kan volgen wanneer de pechbijstand bij het voertuig aankomt.

Of u kan ook bellen naar AXA Assistance (+32 2 550 05 30) en, via een menu, kiezen voor telefonische of digitale bijstand. Kiest u voor deze laatste, dan ontvangt u een sms met een link naar onze online tool. Maar dan nog kan u, op elk moment, kiezen voor telefonische bijstand.

Nuttige links